Audi RS e-tron GT ice race to efekt świętowania przez Audi 40-lecia spółki Audi Sport GmbH. Powstała ona z założonej w 1983 r. spółki quattro GmbH. Edycja Ice Race wzbogaca portfolio Audi exclusive.

Audi RS e-tron GT Ice Race Edition

Edycja ice race jest inspirowana koncepcją Audi RS e-tron GT ice race concept show car. Auto jest dostępne w specjalnej edycji 99 egzemplarzy dla Europy. Podstawą limitowanej edycji jest niezmieniony RS e-tron GT o mocy 440 kW. Klienci mogą ładować go w ponad 500 000 publicznych punktów ładowania w Europie za pomocą jednej karty, korzystając z usługi ładowania Audi. Dzięki szybkiemu ładowaniu prądem stałym o mocy 270 kW pięć minut ładowania wystarcza na naładowanie około 100 kilometrów jazdy w idealnych warunkach.

Audi RS e-tron GT Ice Race Edition

Audi czerpie inspirację dla nowej edycji z wyścigu GP Ice Race, który odbywa się w Austrii. Kolorystyczne odcienie śniegu są odzwierciedlone na zewnętrznej powłoce nadwozia i dalej kontynuowane we wnętrzu. Kolory srebrny i biały nowego Audi RS e-tron GT ice race edition symbolizują iskrzące się kryształy śniegu i lodowe jeziora. Z kolei fioletowe akcenty przywodzą na myśl mieniące się gogle narciarskie. We wnętrzu środkowe panele siedzeń, łuki i boczne podpórki ze skóry w kolorze diamentowego srebra podkreślają charakter samochodu.

„Lodowe” kolory Audi RS e-tron GT Ice Race Edition

Począwszy od koloru nadwozia Florett srebrny metalik, RS e-tron GT otrzymał specjalną folię. Folia działa z ukierunkowanymi przezroczystościami i nie pokrywa całej powierzchni. Efekt uzyskany dzięki temu rodzajowi oklejenia polega na trójwymiarowym dodaniu białych odcieni do monochromatycznego srebrnego tła. Wzory folii przedstawiają abstrakcyjne kryształy lodu. Projektanci zaczerpnęli pomysły z modelu koncepcyjnego – w tym emblematy marki czterech pierścieni w kolorze białym, zamiast tradycyjnych odcieni chromu lub czerni. 

Audi RS e-tron GT Ice Race Edition

Wnętrze Audi RS e-tron GT Ice Race wydaje się z pozoru być czteromiejscowe, ale rejestracja obejmuje pięciu pasażerów. Audi exclusive zindywidualizowało wnętrze w koordynacji z nadwoziem i folią. Nowa kierownica, wykończona zostałą kombinacją skóry i alcantary. Ma ona kolorowy znak w kolorze diamentowego srebra na godzinie dwunastej, jak w samochodach wyścigowych. W środku znajdziemy także wyraziste akcenty na konsoli środkowej i desce rozdzielczej, a także dywaniki podłogowe ze zmodyfikowanym logo RS.

W prawym dolnym rogu ekranu klienci mogą zobaczyć unikalny numer seryjny swojej ekskluzywnej edycji. Oznacza to, że ta funkcja, którą zawsze można było zidentyfikować za pomocą plakietek w świecie analogowym, po raz pierwszy pojawiła się w świecie cyfrowym.

Personalizacja samochodów Audi

Auto rozpoczęło swój program personalizacji w 1995 roku. Od tego czasu Audi poczyniło ogromne postępy w zakresie produkcji. Podczas gdy w przeszłości udoskonalenia często wymagały ręcznej przeróbki w warsztacie, obecnie marka wprowadza indywidualizacje bezpośrednio na linii produkcyjnej. Różnorodność kolorów nadwozia w gamie Audi Sport GmbH jest szczególnie atrakcyjna. Podczas gdy standardowa gama większości modeli obejmuje od dziesięciu do jedenastu opcji, kilkadziesiąt indywidualnych lakierów uzupełnia tę ofertę. 

Sportowa filia Audi pokazuje również swojego pionierskiego ducha od 2005 roku dzięki ekskluzywnym studiom Audi w Audi Forum Neckarsulm i Audi Forum Ingolstadt. Umożliwiają one kompleksowe, osobiste konsultacje z klientem. Oprócz wysoce konfigurowalnych ofert Audi exclusive ekskluzywne edycje koncepcyjne wprowadzone w 2009 roku oferują wstępnie skonfigurowane kombinacje wyposażenia. Na przykład Audi Q7 coastline exclusive concept miało parkiet nawiązujący do budowy łodzi. Kilka lat później Audi R8 GT zapożyczyło ze sportów wyścigowych kubełkowe fotele, gaśnicę, a także czteropunktowe pasy bezpieczeństwa. 

Audi RS e-tron GT Ice Race Edition

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoje imię