Opel Mokka-e staje się Oplem Mokka Electric – najlepiej sprzedający się pojazd akumulatorowo-elektryczny w segmencie B-SUV w Niemczech w październiku i listopadzie zyskał jeszcze większą moc, wydajność i atrakcyjność. Dzięki nowemu akumulatorowi o pojemności 54 kWh kierowcy Mokki Electric będą mogli pokonać do 406 kilometrów na jednym ładowaniu zamiast do 338 kilometrów.
Opel Mokka Electric ma zasięg do 406 kilometrów (wg WLTP) – a więc o 20 procent większy niż dotychczas – to zasługa nowego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 54 kWh . Inżynierowie przywiązali dużą wagę do efektywnego pakowania, dzięki czemu byli w stanie zapewnić wzorowy zasięg przy kompaktowych rozmiarach akumulatora. Jednocześnie zużycie energii spadło do 15,2 kWh na 100 kilometrów (WLTP). Silnik elektryczny Opla Mokka Electric o mocy 115 kW/156 KM i 260 niutonometrów momentu obrotowego, stosowany również w nowym Oplu Astra Electric dostarcza czystej przyjemności z jazdy.
„e” staje się „Electric”. Dzięki nowemu przyrostkowi podkreślamy, że Opel Mokka oferuje jeszcze więcej radości z elektrycznej jazdy. To pojazd elektryczny, który nie ma sobie równych w swoim segmencie. Od momentu wprowadzenia na rynek, kompaktowy SUV zachwyca ludzi śmiałym i czystym designem, indywidualnym charakterem i sprawdzoną przydatnością w codziennym użytkowaniu. Dzięki nowemu napędowi elektrycznemu i większej baterii sprawiamy, że Mokka Electric jest jeszcze mocniejsza, jeszcze bardziej wydajna i lepsza. To jest właśnie podejście Opla do dobrze przemyślanej „Greenovation” – powiedział dyrektor generalny Opla, Florian Huettl.
Pionier elektryczny SUV jeszcze lepszy jako Mokka Electric
Opel Mokka Electric jest pierwszym Oplem z w pełni zdigitalizowanym kokpitem Pure Panel. Ponadto był także pierwszym Oplem dostępnym na początku sprzedaży z napędem w pełni elektrycznym, jak również z wysokowydajnymi silnikami spalinowymi. W listopadzie nie mniej niż 65 procent wszystkich klientów Mokki w Niemczech wybrało akumulatorowo-elektryczny wariant.
Podobnie jak w przypadku wszystkich w pełni elektrycznych modeli Opla, akumulator o pojemności 54 kWh w modelu Mokka Electric jest zamontowany w podwoziu. Nisko położony środek ciężkości pojazdu zwiększa bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy. Dzięki mocy 115 kW/156 KM i maksymalnemu momentowi obrotowemu 260 niutonometrów, który jest dostępny natychmiast po pierwszym naciśnięciu pedału gazu, Opel Mokka Electric przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie niższym niż 10 sekund. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 150 km/h.
W zależności od preferencji kierowcy Opla Mokka Electric mogą wybrać jeden z trzech trybów jazdy: Eco, Normal i Sport. W trybie Eco elektryczny SUV jest najbardziej energooszczędny na korzyść zasięgu. Dzięki najnowocześniejszemu systemowi hamowania regeneracyjnego, Mokka Electric może odzyskiwać energię również podczas zwalniania lub hamowania. Akumulator o pojemności 54 kWh można naładować w stacji ładowania o mocy 100 kW DC do 80 procent stanu w ciągu około 30 minut.
Wydajność i komfort są w Mokce Electric czymś oczywistym. Liczne systemy i technologie grzewcze, od standardowej pompy ciepła po praktyczną aplikację myOpel, za pomocą której można zdalnie zaprogramować klimatyzację, zapewniają przytulną atmosferę od samego początku – zwłaszcza w chłodniejszych miesiącach roku.
Mokka Electric jest kolejnym autem elektrycznym w stajni Opla. Już dziś dostępnych jest dwanaście zelektryfikowanych modeli Opla, w tym cała gama lekkich samochodów dostawczych. Do 2024 roku producent będzie oferował również każdy model w wersji zelektryfikowanej. A do 2028 roku Opel stanie się całkowicie elektryczną marką w Europie.
Opel Mokka-e staje się Oplem Mokka Electric – najlepiej sprzedający się pojazd akumulatorowo-elektryczny w segmencie B-SUV w Niemczech w październiku i listopadzie zyskał jeszcze większą moc i wydajność. Dzięki nowemu akumulatorowi o pojemności 54 kWh kierowcy Mokki Electric będą mogli pokonać do 406 kilometrów na jednym ładowaniu zamiast do 338 kilometrów.
- Opel Mokka Electric będzie miał zasięg do 406 km
- Opel Mokka Electric będzie miał akumulator o pojemności 54 kWh
- Moc silnika zamontowanego w Oplu Mokka Electric to 156 KM
Opel Mokka Electric z większym zasięgiem
Opel Mokka Electric ma zasięg do 406 kilometrów (wg WLTP) – a więc o 20 procent większy niż dotychczas – to zasługa nowego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 54 kWh. Inżynierowie przywiązali dużą wagę do efektywnego pakowania, dzięki czemu byli w stanie zapewnić wzorowy zasięg przy kompaktowych rozmiarach akumulatora. Jednocześnie zużycie energii spadło do 15,2 kWh na 100 kilometrów (WLTP). Silnik elektryczny Opla Mokka Electric o mocy 115 kW/156 KM i 260 niutonometrów momentu obrotowego, stosowany również w nowym Oplu Astra Electric dostarcza czystej przyjemności z jazdy.
„e” staje się „Electric”. Dzięki nowemu przyrostkowi podkreślamy, że Opel Mokka oferuje jeszcze więcej radości z elektrycznej jazdy. To pojazd elektryczny, który nie ma sobie równych w swoim segmencie. Od momentu wprowadzenia na rynek, kompaktowy SUV zachwyca ludzi śmiałym i czystym designem, indywidualnym charakterem i sprawdzoną przydatnością w codziennym użytkowaniu. Dzięki nowemu napędowi elektrycznemu i większej baterii sprawiamy, że Mokka Electric jest jeszcze mocniejsza, jeszcze bardziej wydajna i lepsza. To jest właśnie podejście Opla do dobrze przemyślanej „Greenovation” – powiedział dyrektor generalny Opla, Florian Huettl.
Opel Mokka Electric jest pierwszym Oplem z w pełni zdigitalizowanym kokpitem Pure Panel. Ponadto był także pierwszym Oplem dostępnym na początku sprzedaży z napędem w pełni elektrycznym, jak również z wysokowydajnymi silnikami spalinowymi. W listopadzie nie mniej niż 65 procent wszystkich klientów Mokki w Niemczech wybrało akumulatorowo-elektryczny wariant.
Nowy akumulator Opla Mokki Electric
Podobnie jak w przypadku wszystkich w pełni elektrycznych modeli Opla, akumulator o pojemności 54 kWh w modelu Mokka Electric jest zamontowany w podwoziu. Nisko położony środek ciężkości pojazdu zwiększa bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy. Dzięki mocy 115 kW/156 KM i maksymalnemu momentowi obrotowemu 260 niutonometrów, który jest dostępny natychmiast po pierwszym naciśnięciu pedału gazu, Opel Mokka Electric przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie niższym niż 10 sekund. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 150 km/h.
W zależności od preferencji kierowcy Opla Mokka Electric mogą wybrać jeden z trzech trybów jazdy: Eco, Normal i Sport. W trybie Eco elektryczny SUV jest najbardziej energooszczędny na korzyść zasięgu. Dzięki najnowocześniejszemu systemowi hamowania regeneracyjnego Mokka Electric może odzyskiwać energię również podczas zwalniania lub hamowania. Akumulator o pojemności 54 kWh można naładować w stacji ładowania o mocy 100 kW DC do 80 procent stanu w ciągu około 30 minut.
Auta elektryczne Opla
Mokka Electric jest kolejnym autem elektrycznym w stajni Opla. Już dziś dostępnych jest dwanaście zelektryfikowanych modeli Opla, w tym cała gama lekkich samochodów dostawczych. Do 2024 roku producent będzie oferował również każdy model w wersji zelektryfikowanej. A do 2028 roku Opel stanie się całkowicie elektryczną marką w Europie.