Przejazdy służbowe w aplikacji Bolt powróciły do stanu sprzed pandemii. W tym roku liczba przejazdów Bolt Business wzrosła o 187 proc.
- Liczba przejazdów przy użyciu Bolt Business wzrosła o 187 proc.
- Rekordowy przejazd wyniósł 107 km w ciągu 91 minut
- Z aplikacji Bolt Business korzysta 2000 firm dla 10 000 pracowników
Bolt podsumowuje rok
Najwięcej przejazdów Bolt Business realizowanych jest w Warszawie i Krakowie, jednych z największych polskich ośrodków biznesowych. Klienci korzystają z usługi najczęściej w czwartki i piątki, wybierając kategorię Bolt Standard. Najpopularniejszymi punktami docelowymi, gdzie kończą się przejazdy, są warszawskie Lotnisko Chopina i okolice Dworca Centralnego. Co pozwala wnioskować, że niemal dwa lata od pierwszego wprowadzenia obostrzeń pandemicznych podróże służbowe odbywają się także pomiędzy miastami. Klientki i klienci Bolt Business spieszą się i potrzebują najczęściej transportu w godzinach porannych, w godzinach od 8 do 10. Rekord, jaki padł w czasie podróży klienta to 107 km w ciągu 91 minut.
Cieszy nas, że użytkowniczki i użytkownicy Bolt Business dostrzegają potencjał służbowych przejazdów w aplikacji. W Bolt chcemy „oddać” miasta ich mieszkańcom, zmniejszyć liczbę samochodów, które stoją godzinami na parkingach, co pozwoli zagospodarować przestrzeń publiczną tak, by służyła lokalnej społeczności – wyjaśnia Radosław Mincewicz, Country Sales Manager w polskim oddziale Bolta.
Bolt Business rośnie w liczbach
Wzrost Bolt Business w 2021 potwierdzają dane. Średnio 5 firm dziennie rozpoczynało współpracę z Bolt Business, a w sumie prawie 2000 firm zainstalowało aplikację Bolt w smartfonach ponad 10 000 pracowników.
Powyższe dane potwierdzają, że osoby zarządzające przedsiębiorstwami w Polsce dostrzegły, że własna flota nie daje takiej samej elastyczności jak korzystanie z aplikacji Bolt Business. To właśnie elastyczność kosztowa, pobieranie opłaty tylko za zrealizowany przejazd w przeciwieństwie do stałych kosztów utrzymania samochodu służbowego w leasingu czy kosztów parkowania i ubezpieczenia pozwala szybko ocenić korzyści, jakie wynikają z korzystania z aplikacji mobilnej. Z naszych analiz wynika, że nawet w przypadku przedstawicieli handlowych, których codzienna praca polega na spotkaniach z klientami, rezygnacja ze służbowych aut pozwala na oszczędności – dodaje Radosław Mincewicz.
Z usług Bolt Business można korzystać w ponad 20 krajach na terenie Europy i Afryki bez konieczności zmiany walut, w ramach wyznaczonego odgórnie limitu. Usługa pozwala na szybkie i łatwe raportowanie za pomocą scentralizowanej platformy. W Polsce klienci otrzymują podsumowanie swoich przejazdów służbowych na jednej fakturze.