Cupra poszerza swoją sieć sprzedaży w Polsce. W czerwcu działalność rozpocznie 7 nowych punktów Cupry, a co za tym idzie, w każdym salonie SEAT-a, będzie można zamówić samochód marki Cupra. Dedykowane młodszej marce showroomy zostaną przekształcone w autonomiczne Cupra Studio.  

  • Cupra poszerza swoją sieć sprzedaży w Polsce
  • Samochody marki Cupra będą dostępne w salonach Seat-a

Cupra poszerza sieć sprzedaży w Polsce

Cupra rozwija swoją sprzedaż w Polsce. W salonach Seat-a w Gdyni, Krakowie, Lubinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu oraz Rzeszowie wydzielone zostaną przestrzenie dedykowane młodszej marce. Klienci będą mogli nie tylko zamówić samochody, ale i obejrzeć pojazdy na żywo i skonsultować się z ekspertami marki – Cupra Masterami. Dotychczas w Polsce istniały zaledwie trzy ekskluzywne salony hiszpańskiej marki: w Warszawie, Gdańsku oraz Białymstoku. 

Cupra będzie mieć więcej salonów w Polsce
Cupra będzie mieć więcej salonów w Polsce

– Jednym z głównych filarów filozofii marki CUPRA jest zagwarantowanie klientom emocjonującego doświadczenia, nie tylko podczas jazdy, ale również podczas procesu zakupu pojazdu. Powstanie nowych showroomów marki w Polsce to proces, który umożliwi dotarcie do jeszcze szerszej grupy ludzi w naszym w kraju, pozwoli na lepsze poznanie DNA marki, a także umocni kontakt z jej ekspertami, którzy z pasją i emocjami opowiadają o motoryzacji – mówi dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Tomasz Wróbel.

Seat i Cupra ujednolicają salony

Seat i Cupra chcą ujednolicać sieć dealerską. W tym procesie pierwszym krokiem jest umożliwienie wszystkim klientom odwiedzającym salony Seat-a, zapoznanie się z ofertą oraz zakup samochodów marki Cupra. Do końca 2024 roku planowane jest otwarcie co najmniej kilkunastu nowych punktów Cupry w Polsce.

Cupra będzie mieć więcej salonów w Polsce

Nowy format Cupry 

Cupra Corner to wydzielone miejsce w sanach Seat-a, gdzie najczęściej znajdują się dwa modele marki, które można zobaczyć na żywo. Cupra Studio to całkowicie autonomiczna przestrzeń. Zgodnie z filozofią marki, o obsługę klientów dbają wykwalifikowani specjaliści z zespołu Cupra Masterów, którzy służą pomocą oraz ekspercką wiedzą na każdym etapie styczności z marką. Docelowo Cupra Corners będą przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca jakimi są salony Cupra Studio.

We wszystkich nowoczesnych concept store’ach marki Cupra, klienci mogą także wybierać z szerokiej oferty specjalnie zaprojektowanych gadżetów, oddających unikalny styl hiszpańskiego producenta.  

Planowane uruchomienie nowych punktów marki Cupra w Polsce rozpoczyna proces, który ma na celu zmaksymalizować dostępność samochodów tego brandu.

Cupra będzie mieć więcej salonów w Polsce

Zobacz też:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoje imię