Nowy Volkswagen ID.7 Tourer ma łączyć w sobie ekologiczne korzyści mobilności elektrycznej z długim zasięgiem. Auto może wg producenta przejechać wg norm WLTP do 685 km. To z kolei sprawia, że samochód będzie atrakcyjną ofertą dla firm w wymianie floty. 

Volkswagen ID.7 Tourer

ID.7 Tourer będzie powstawał razem z sedanem fastback ID.7 i SUV-em ID.4 w fabryce w Emden w Niemczech. Volkswagen ID.7 Tourer różni się znacząco od sedana fastback przede wszystkim tyłem pojazdu. Charakterystycznymi cechami projektu elektrycznego kombi jest długa linia dachu i jego eleganckie przejście do klapy bagażnika.

Pod względem stylu Tourer jest połączeniem klasycznego kombi w formacie Passata i dynamicznego samochodu typu shooting brake, takiego jak Arteon.

Rozpoczęcie europejskich przedsprzedaży zaplanowano na pierwszy kwartał tego roku. 

Dzięki zwiększonej wysokości z tyłu pojemność bagażnika jest jeszcze większa niż w przypadku sedana fastback. Przy pięciu osobach na pokładzie Volkswagen ID.7 Tourer ma pojemność bagażową do 605 litrów. Po załadowaniu po dach i opuszczeniu siedzeń pojemność ta wzrasta do maksymalnie 1 714 litrów. 

Bagażnik Volkswagena ID.7 Tourer
Volkswagen ID.7 Tourer

Napęd nowego Volkswagena

Nowego Volkswagena ID.7 Tourer wyposażono w najnowocześniejszy system napędu elektrycznego. Volkswagen dla ID.7 Tourera oferuje dwa różne rozmiary baterii. Samochód ma wg norm WLTP przejechać do 685 km. Baterię zaprojektowano dla maksymalnej pojemności ładowania do 200 kW na stacjach szybkiego ładowania DC. Przy tej mocy można ją naładowanać od 10 do 80 procent w znacznie mniej niż 30 minut. 

Nowy ID.7 Tourer zostanie wprowadzony na rynek z innowacyjnymi funkcjami technologicznymi, w tym wyświetlaczem head-up rzeczywistości rozszerzonej (AR). Będzie on dostępny już w standardzie. Wyświetla on informacje istotne dla podróży w polu widzenia kierowcy, dzięki czemu oczy mogą pozostać skoncentrowane na drodze. Jednocześnie wyświetlacz head-up AR zmienia architekturę kokpitu, ponieważ umożliwia kompaktowe ułożenie klasycznych instrumentów.

Volkswagen ID.7 Tourer

Klimatyzacja, panoramiczny dach i komfort

W nowym ID.7 Tourer Volkswagen chce wprowadzić komfort klasy premium. Możliwe jest to dzięki szczegółom takim jak wentylatory, które automatycznie są małymi silnikami oraz fotele ergoActive z nową funkcją masażu punktów nacisku i automatyczną klimatyzacją. Kolejną innowacją na pokładzie jest panoramiczny dach przesuwany z inteligentnym szkłem. Warstwy szkła można elektronicznie przełączać na tryb matowy lub przezroczysty. 

Odnowiono także aplikację Wellness In-Car. Umożliwia to dostosowanie różnych funkcji pojazdu za pomocą trzech wstępnie skonfigurowanych programów (Fresh Up, Calm Down i Power Break), które mogą pomóc poprawić samopoczucie podczas podróży lub przerw. W zależności od wyposażenia pojazdu aplikacja ma dostęp do podświetlenia tła, dźwięku, klimatyzacji, funkcji inteligentnego szkła, klimatyzacji foteli i masażu foteli, a także ID.LIGHT i ekranu multimedialnego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoje imię