Rolls-Royce otworzył w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej nowy, dwupiętrowy salon. W czasie jego otwarcia po raz pierwszy publicznie poza Festiwalem Goodwood zaprezentowano elektrycznego Rolls-Royce’a Spectre.
- Rolls-Royce otworzył w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej dwupiętrowy salon
- Po raz pierwszy poza Festiwalem Goodwood pokazano także elektryczny samochód – Spectre
- Rolls-Royce chce do 2030 roku stać się producentem wyłącznie aut elektrycznych
Rolls-Royce otwiera dwupoziomowy salon w Arabii Saudyjskiej
Rolls-Royce Motor Cars uruchomił dwupiętrowy salon w Rijadzie, w Arabii Saudyjskiej. Salon ma odzwierciedlać najnowszą tożsamość wizualną marki, łącząc innowacyjną technologię cyfrową z zapraszającym i relaksującym wystrojem wnętrza, a jednocześnie emanując wyrafinowaniem i wielkością.
Elektryczny Rolls-Royce Spectre po raz pierwszy pokazany publicznie
Aby upamiętnić tę okazję, w salonie pojawiło się publicznie po raz pierwszy ultra-luksusowe elektryczne super coupé marki – Spectre – po raz pierwszy w historii poza Festiwalem Goodwood w Wielkiej Brytanii. Jako że Rolls-Royce rozpoczyna podróż w kierunku całkowicie elektrycznej przyszłości, Spectre jest symbolem awangardowej wizji i ducha marki, który wkracza do Królestwa.
Wybór Arabii Saudyjskiej na miejsce odsłonięcia Spectre nie jest przypadkowy, ponieważ Arabia Saudyjska stanowi epicentrum luksusu. Wprowadzenie Spectre oznacza początek nowej ery dla Rolls-Royce’a w tym regionie. Marka przygotowuje się do budowy wyłącznie samochodów elektrycznych, co ma nastąpić do końca 2030 roku.
— To dla nas wielki zaszczyt móc odsłonić Spectre po raz pierwszy poza Goodwood, w naszym nowym salonie w Rijadzie, ważnym rynku dla Rolls-Royce’a. To dla nas ważny moment, ponieważ oferujemy naszym klientom w tym regionie możliwość poznania pierwszego w pełni elektrycznego samochodu naszej marki, będącego doskonałym ucieleśnieniem wyjątkowej innowacji i designu. Jesteśmy podekscytowani, że możemy zaprezentować początek całkowicie elektrycznej ery dla Rolls-Royce Motor Cars w regionie — mówił Mohammed Naghi, prezes Mohamed Yousuf Naghi Motors (MYNM).
Jak wygląda nowy salon Rolls-Royce’a?
W samym sercu salonu znajduje się atelier, gdzie klienci mogą wybrać swoje zamówienie, które przenosi klientów w świat Rolls-Royce’a. To tam mogą oni odkrywać i wybierać spersonalizowane wykończenia powierzchni, drewniane forniry, skóry, nici i tkaniny do swoich samochodów. Dopełnieniem tego doświadczenia jest Gabinet Ciekawości oraz salon gościnny – zaciszna przestrzeń dla klientów, w której mogą się zrelaksować i nawiązywać kontakty towarzyskie.
Technologia cyfrowa i instalacje oświetleniowe dodatkowo wzbogacają strefy salonu i komisu.