Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, która jest sponsorem drużyny FC Barcelona, ruszyła z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń Un dia de partit, a także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen.
- Robert Lewandowski pojawił się w kampanii marki Cupra
- Cupra stworzyła film promocyjny, którego osią są kibice FC Barcelony
- W nagraniu udział wzięli także piłkarze-ambasadorzy marki: Ansu Fati i bramkarz Marc-André Ter Stegen
Lewandowski w kampanii marki Cupra
Klip został opublikowany w wersji niemieckojęzycznej, tuż przed meczem z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów, w której Robert Lewandowski po niemiecku mówi, że jest fanem Barcelony.
Cupra podkreśla, że osią najnowszej kampanii są kibice katalońskiej drużyny sponsorowanej przez markę i jedna z najbardziej kultowych przyśpiewek wykonywanych na stadionie Camp Nou. W opublikowanym filmie występują członkowie klubów kibica FC Barcelony, którzy wspólnie wykonują utwór „Un dia de partit” w L’Auditori de Barcelona.
Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, z spośród których wybrano pięćdziesięciu kibiców. Do produkcji zaangażowano także piłkarzy, będących ambasadorami marki Cupra – napastnika Ansu Fatiego i bramkarza Marca-André Ter Stegena oraz innych zawodników: Roberta Lewandowskiego, Andreasa Christensena i Alejandro Balde’a. Piosenka wykonywana jest w dwóch językach: po katalońsku oraz po niemiecku.
– Kampania marki Cupra skierowana jest przede wszystkim do fanów katalońskiego klubu. To ludzie, którzy nigdy nie przestają wierzyć i wspierać swojej drużyny, a także inspirują innych pasją do piłki nożnej – powiedział Antonino Labate, Dyrektor ds. Strategii, Rozwoju Biznesu i Operacji w Cupra.
Przy realizacji kampanii hiszpańska marka współpracowała z globalną agencją kreatywną &Rosàs. Dyrektorami kreatywnymi projektu zostali Isahac Oliver i María Cerdán, a kierownictwo artystyczne nad kampanią objął Xavi Mauri. Film został wyreżyserowany przez Pola Penasa, za jego produkcję odpowiadał Jordi Solé oraz studio Intricate Productions.