Hiszpańska marka motoryzacyjna Cupra, która jest sponsorem drużyny FC Barcelona, ruszyła z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną  pieśń Un dia de partit, a także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen.

  • Robert Lewandowski pojawił się w kampanii marki Cupra
  • Cupra stworzyła film promocyjny, którego osią są kibice FC Barcelony
  • W nagraniu udział wzięli także piłkarze-ambasadorzy marki: Ansu Fati i bramkarz Marc-André Ter Stegen

Lewandowski w kampanii marki Cupra

Klip został opublikowany w wersji niemieckojęzycznej, tuż przed meczem z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów, w której Robert Lewandowski po niemiecku mówi, że jest fanem Barcelony.

Cupra podkreśla, że osią najnowszej kampanii są kibice katalońskiej drużyny sponsorowanej przez markę i jedna z najbardziej kultowych przyśpiewek wykonywanych na stadionie Camp Nou. W opublikowanym filmie występują członkowie klubów kibica FC Barcelony, którzy wspólnie wykonują utwór „Un dia de partit” w L’Auditori de Barcelona.

Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, z spośród których wybrano pięćdziesięciu kibiców. Do produkcji zaangażowano także piłkarzy, będących ambasadorami marki Cupra – napastnika Ansu Fatiego i bramkarza Marca-André Ter Stegena oraz innych zawodników: Roberta Lewandowskiego, Andreasa Christensena i Alejandro Balde’a. Piosenka wykonywana jest w dwóch językach: po katalońsku oraz po niemiecku.

– Kampania marki Cupra skierowana jest przede wszystkim do fanów katalońskiego klubu.  To ludzie, którzy nigdy nie przestają wierzyć i wspierać swojej drużyny, a także inspirują innych pasją do piłki nożnej – powiedział  Antonino Labate, Dyrektor ds. Strategii, Rozwoju Biznesu i Operacji w Cupra.

Przy realizacji kampanii hiszpańska marka współpracowała z globalną agencją kreatywną &Rosàs. Dyrektorami kreatywnymi projektu zostali Isahac Oliver i María Cerdán, a kierownictwo artystyczne nad kampanią objął Xavi Mauri. Film został wyreżyserowany przez Pola Penasa, za jego produkcję odpowiadał  Jordi Solé oraz studio Intricate Productions.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoje imię