Elektryczny Smart #1 doczekał się kolejnego wariantu. Model #1 Pulse ma trafić na niemieckie drogi w 2023 roku. Cena samochodu zaczynać się będzie od poziomu 46 490 euro. W Niemczech samochód jest już dostępny do zamawiania. 

Elektryczny Smart z zasięgiem 400 km

Elektryczny Smart #1 Pulse ma napęd na tylne koła o mocy 200 kW. Nowy wariant trafi na europejskie drogi w 2023 roku. Na rynku niemieckim auto jest dostępny do zamówienia od 22 czerwca. Na innych rynkach pojawi się od w kolejnych miesiącach. 

Najważniejszym elementem elektrycznego Smart #1 Pulse jest napęd na wszystkie koła. Auto uzupełnia dostepne linie dostępne: Pro+, Premium, Launch Edition i BRABUS. Samochód będzie pozycjonowany pomiędzy Premium i BRABUS.

Podobnie jak w przypadku Brabusa, całkowita moc wyjściowa wynosi 315 kW. Smart określa zasięg WLTP na 400 kilometrów. Nie ma zmian w akumulatorze 66 kWh, który jest taki sam dla wszystkich wariantów #1.

Nowy silnik elektrycznego Smarta

Pulse oferuje podwójny silnik, który umożliwia napęd na wszystkie koła. Standardowe wyposażenie obejmuje kamerę 360°, dach halo, 10-calowy wyświetlacz head-up, a także tylną klapę sterowaną gestami. Samochód będzie wyposażony w pompę ciepła i zasięg 400 km z ładowaniem 22 kW AC na pokładzie. Auto w czasie 4,5 sekund osiąga prędkość 100 km/h. Zdaniem producenta Pulse poszerza dostępność #1, umożliwiając korzystanie z niego w szerszym zakresie warunków drogowych. Od deszczowych dróg po wyżej położone tereny z lodem i śniegiem. 

Z drugim silnikiem umieszczonym na przedniej osi, standardowe przyspieszenie z miejsca do 100 km/h nadal zajmuje 4,5 sekundy – w modelu Brabus jest to 3,9 sekundy, więc tutaj Smart wykorzystuje inną charakterystykę napędu. Podobnie jak warianty z napędem na tylne koła, model z napędem na wszystkie koła o mocy 315 kW może również holować przyczepy o masie do 1600 kilogramów.

— Jesteśmy szczególnie podekscytowani modelem #1 Pulse, ponieważ oferuje on kolejną opcję napędu na wszystkie koła dla europejskich klientów. Nasz dział rozwoju i produkcji pozwala nam być na bieżąco szybko wprowadzać odpowiednie rozwiązania — mówił Dirk Adelmann, CEO smart Europe.

Technologie w nowym Smarcie

Ponadto nowy smart #1 Pulse jest wyposażony w szeroką gamę technologii bezpieczeństwa aktywnego, takich jak automatyczne hamowanie awaryjne (AEB), asystent utrzymania pasa ruchu (LKA) i inne inteligentne funkcje, takie jak automatyczny asystent parkowania. Wysoki standard bezpieczeństwa znajduje również odzwierciedlenie w pięciogwiazdkowej ocenie w teście zderzeniowym Euro NCAP.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoje imię