Toyota chce zmienić się w z tradycyjnego producenta aut, w firmę opartą także na usługach. Ma to związek z tym, że klienci coraz dłużej trzymają się aut Toyoty. Serwis zaoferuje nowe funkcje bezpieczeństwa, odświeżone wnętrza i aktualizacje oprogramowania do samochodowych systemów komputerowych.

  • Kinto Factory należące do Toyoty od stycznia będzie oferować aktualizacje dla samochodów
  • Usługa będzie uruchomiona w Japonii, ale może być rozszerzona na inne kraje
  • Toyota pisze, że jej klienci eksploatują samochody przez wiele lat, stąd konieczne są aktualizacje

Toyota będzie aktualizować oprogramowanie

Jak pisze Automotive News, usługa, znana jako Kinto Factory, wystartuje już pod koniec stycznia. Będzie ona oferowała nowe funkcje bezpieczeństwa i aktualizacje dla samochodów, ponieważ klienci coraz dłużej trzymają się swoich pojazdów.

Toyota próbuje przekształcić się z producenta i sprzedawcy samochodów w bardziej opartą na usługach „firmę motoryzacyjną”.

Nowa usługa jest częścią marki Toyota Kinto, wprowadzonej na rynek w 2019 roku, oferującej usługę carsharingu.

Prezes Kinto, Shinya Kodera, powiedział dziennikarzom, że ze względu na zrównoważony rozwój najlepiej jest, aby samochody były „używane przez długi czas, w jak najlepszym stanie, a następnie zbierane z rynku i poddawane recyklingowi”.

Kodera podkreślił także, że firma rozważa rozszerzenie usługi Kinto Factory za granicą. Automotive News pisze, że subskrypcje Kinto, oferujące ryczałtowe leasingi samochodów i ubezpieczenia, wzrosły do ​​listopada do poziomu 28 000, z 1200 w momencie wprowadzenia jej na rynek dwa lata temu. Szef Kinto mówi, że jest to wynik „trochę” poniżej oczekiwań.

Zobacz też:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Napisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoje imię